Vi skaber løsninger der virker

Hvem vi er

Uptime er blev grundlagt i 1992. Vi fokuserer på at løse forretningsbehov ved hjælp af vores dybtgående ekspertise inden for softwareudvikling og enterpriseløsninger som f.eks. SharePoint. Virksomheden, startede med et par medarbejdere, men tæller i dag over 100 topspecialister med høj ekspertise på tværs af branchen og tilbyder et komplet udvalg af IT-tjenester. Vi har kontorer i Danmark, Norge, Estland og Schweiz.

Hvad vi laver

Vi udvikler specialtilpassede IT-løsninger, der er skræddersyet til brugeren. Vores kundebase er bred og varieret. Vi er IT-partnere for alt fra små virksomheder til brancheledere i Danmark, Norge, Sverige, Danmark, Finland, Schweiz, Estland og Letland. Løsninger er bla. abonnementssystemer, dokumenthåndtering og samarbejdsløsninger til offentlige myndigheder og hospitaler, håndtering af alt IT for kendte internationale virksomheder og meget mere.

Hvordan vi laver det

Uptime er kendt for at være en værdifuld partner, der hjælper virksomheder med at øge deres effektivitet og rentabilitet med deres IT-løsninger. Vi fokuserer på forretningsbehov som kobineret med lang erfaring og dybdegående viden om forskellige brancher er vores konkurrencemæssige fordel. Vores tjenester dækker hele livscyklusen af software fra analyse til support, herunder omfattende infrastrukturforvaltning. Vores ledelsessystem er ISO 9001: 2008 certificeret. Vi er stolte over, at vores allerførste kunder stadig er hos os 25 år senere.

EN LANGSIGTET FORRETNINGSPARTNER, DER GIVER DIG SUCCES

Vores kunderelationer er baseret på partnerskab og videndeling. Vi mener, at det er nøglen til gensidig fordel - at forstå din virksomhed er den bedste måde at levere teknisk ekspertise på, som virkelig virker.For dig betyder det, at din it-partner fokuserer på din succes.

  • Kundetilfredshed

    Uptime er kendt for sin effektive produktionsproces, stærk kundefokus og høj fleksibilitet. Da vi fokuserer på langsigtede forretningsforbindelser, er kundetilfredshed vores højeste prioritet. Det har altid været vores vigtigste KPI, og vi er overbeviste om vores påstand om, at vores kunder er tilfredse.

  • Kompetence

    Vi har opbygget en grundig forståelse for, hvordan forskellige forretningsområder fungerer i flere år. Vores specialister fokuserer på at løse forretningsproblemer frem for blot de tekniske aspekter af løsningen. Vi sætter pris på at have vores teamspecialister specialiseret i specifikke brancher og domæner, samtidig med at fleksibilitet opretholdes og løbende læres nye ting.

  • Erfaring

    Vores lange erfaring hjælper os med at se det store billede og forstå kernen i problemet, selvom det ikke er tydeligt identificeret, men ligger i en kombination af mindre problemer. Vi tager et skridt tilbage og hjælper dig med at finde løsningen på selv de sværeste forretningsbehov.

  • Fuld livscyklus

    Vi skriver ikke kun kode; Vi erikke ligeglade med hvad der sker efter implementeringen. Vores ydelser dækker hele IT-systemets livscyklus: Vi tager det fulde ansvar for udvikling, vedligeholdelse og support. Vi lader dig fokusere på din kerneaktivitet og håndtere alle IT-relaterede spørgsmål til dig.

  • Ideologi om softwareudvikling

    Vi ved, at hver kunde er unik og har forskellige behov for præcis deres løsning. Derfor tager vi tid til at lære virksomheden at kende i løbet af projektets startfase. Vi studerer forretningsmodellen, vurderer behovene, opbygger et dedikeret team med den nødvendige ekspertise og vælger de processer og målinger der bedst støtter udviklingsprocessen for den valgte løsning. Vores udviklingsprocesser er fleksible, strukturerede og skræddersyede til kundens specifikke behov.

DREVET AF VORES VÆRDIER I VORES DAGLIGE ARBEJDE

Vi værdsætter langsigtet samarbejde, som sikrer en bedre forståelse af kundens behov og tilsvarende bedre evne til at opfylde dem. Vi mener, at grundlaget for et vellykket samarbejde ligger i regelmæssig kommunikation og videndeling. Vores medarbejdere og deres tilfredshed er uundværlige for os; Derfor investerer vi løbende i individuel udvikling og støtter deres vækst på alle måder.

Vi sætter pris på:

  • Ærlighed

    Vi er ærlige over for vores kunder og vores medarbejdere. Vi mener, at ærlighed og integritet er den bedste politik i alle relationer og al kommunikation.

  • Engagement

    Vi engagerer os i din forretning og dedikerer os til at løse jeres udfordringer

  • Fremgang

    Vi har forbedringer som mål og søger konstant nye udfordringer. Vi fremmer personlig udvikling blandt vores medarbejdere

  • Partnerskab

    Vores kundeforhold er baseret på en win-win-strategi, fordi vi tror, ​​at kun gensidig fordel skaber langsigtet succes.

Korte fakta om 25 års erfaring

Uptimes historie går tilbage til 1992, da selskabets forgænger Capricorn blev grundlagt. I 1997 fusionerede og fortsatte tre små it-virksomheder under navnet System Development Partners. Ved årtusindskiftet havde vi 17 ansatte - hvoraf halvdelen arbejdede med softwareudvikling og halvdelen med driftstjenester.
Efter at have skiftet til et internationalt navn i 2003, har vi været kendt som Uptime.
I 2013 blev vi inviteret til Houston for at modtage prisen for årets Microsoft Country Partner, som vi har tjent gennem vores udviklingsprojekter på MS SharePoint .NET platformen. Vi har været Microsoft Gold Partner i over 10 år.
Vi har løbende udvikling og virksomhedens vækst som et mål.

I 2016, 2017 og 2018 har vi modtaget Børsens Gazelle-pris.

I december 2015 blev Uptime fusioneret med Comperio, en norsk-svensk leder inden for søgeteknologi.

I februar 2016 fusionerede vi med Swiss Educo og startede Uptime Systems GmbH.

I Juli 2018 blev Uptime fusioneret med West Soft Development A/S

Uptime begyndte med kun at fokusere på et lokalt marked, men omfanget er vokset gennem årene for at blive internationalt. Vi tilstræber at tjene europæiske virksomheder. Vores hovedmarked er Estland, Danmark, Norge og Schweiz, hvor vi også har lokale kontorer. I dag har vi over 100 specialister på tværs af branchen. Selskabet ejes af ledelsen.

Partnere og Certikeringer

  • Microsoft

    Vi har vært Microsoft Certified Partner siden 1999 og fra 2006 har vi hatt status som Microsoft Gold Certified Partner i Collaboration and Content feltet. Våre spesialister har forskjellige Microsoft sertifiseringer og oppdaterer kunnskapen sin kontinuerlig.

  • Oracle

    Vi har vært partnere med Oracle siden 1998. Vi kjenner produktene deres fra ende til annen. Som gjesteforeleser har vi samarbeidet med det lokale kontoret og trent opp et betydelig antall Oracle spesialister.

  • IBM

    Vi har vært en betrodd forretningspartner av den største maskinvare leverandøren IBM siden 1998.

  • ISO 9001:2008

    Vært kvalitetssikring- og styringssystem er ISO sertifisert i henhold til 9001:2008 kravene.

  • IAMCP

    Organisasjonens mål er å skape samarbeid og kommunikasjonsmuligheter mellom Microsoft Certified Partners.

  • Google

Udmærkelser

  • Kåret til gazelle i 2016, 2017 og 2018

    Uptime i Danmark er blevet udnævnt til Gazelle i 3 på hinanden følgende år - i 2016 , 2017 og 2018. Gazelle er en tildeling til virksomheder, der har vist en markant vækst i indtjening og overskud, og at være en meget god arbejdsgiver. Mindre end 1% af virksomhederne modtager prisen.

  • Højeste kreditværdighed

    Bisnode har vurderet vores kreditvurdering at være på toppen af ​​AAA-skalaen. Resultatet beregnes ud fra virksomhedens tilstand, baggrund, resultat og betalingshistorie